Case overzicht

Case

wo 25 januari 2017

Nationale Voedseltop

Evite was verantwoordelijk voor:

  • Databeheer en Dataoptimalisatie
  • Vormgeving
  • Uitnodigingen en reminders digitaal
  • (Micro) Website
  • Registratiewebsite
  • Rapportages voor, tijdens en na event
  • Ontvangst en check-in
  • Hostesses
  • Naambadges

Aanschuiven bij de Nationale Voedseltop, da’s geen kwestie van appeltje-eitje. Op 26 januari vond in The New Farm in Den Haag de Nationale Voedseltop plaats, een co-creatie van vier verschillende ministeries met een selectieve lijst van genodigden. Dat vroeg om een duurzame aanpak en gezond verstand: de favoriete ingrediënten voor Evite.

350Genodigden

250Gasten

4Doelgroepen

Doelstelling event

Voedsel is een van de grootste vraagstukken van deze tijd. Hoe zorgen we voor genoeg voedsel? Hoe zorgen we ervoor dat het veilig, gezond en duurzaam is? En hoe zorgen we ervoor dat Nederland voorop blijft lopen in productie, kwaliteit en kennis?

Tijdens de Voedseltop, geïnitieerd door de ministeries van Economische Zaken, Volksgezondheid, Welzijn & Sport, Buitenlandse Zaken en Infrastructuur en Milieu, presenteren ruim 150 CEO's en directeuren van bedrijven, maatschappelijke organisaties en kennisinstellingen hun meerjarige afspraken om de stappen naar een gezonder, duurzamer en veiliger voedselsysteem te versnellen. Droom van het kabinet? Binnen vijf jaar loopt Nederland voorop met veilige, gezonde en duurzame voeding.

Aanpak

Er mocht geen enkel koekje breken, dus Evite had aan alles gedacht. Toegang was strikt op uitnodiging en die uitnodiging was gemaakt in de huisstijl van de Rijksoverheid, gecombineerd met het logo van de Voedseltop. De gastenlijst werd geprioriteerd en tegelijkertijd werd niet één ministerie voorgetrokken. Een tough cookie, maar daar houdt Evite wel van. We maakten een speciale landingspagina van het evenement, met informatie over het programma en de locatie. Geheel in stijl en uiteraard responsive.

Resultaat

Dankzij een secuur uitnodigingstraject met een eenvoudige (en al zoveel mogelijk ingevulde) registratie checkten we uiteindelijk 250 gasten in tijdens de Voedseltop. Een mooi resultaat. Naast de reguliere doelgroep waren er VIPS en pers, en uit het evaluatierapport na afloop bleek dat iedereen bijzonder smakelijk terugkijkt op de Voedseltop.